Vyvojove prostredi pro W

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 26 16:22:04 CET 2010

Původní zpráva ze dne 26.2.2010 od Snehulak:

> Chces snad rict , ze se vyplati na delphi zacinat nejaky vetsi
> projekt ?

Chci jen říct, že Delphi není mrtvé. To nemá s projektem nebo s jeho
velikostí vůbec nic společného. Co se komu vyplatí, to je každého věc.
Měl jsem tedy pocit, že tazatel nechce psát nějaké velké projekty, ale
možná jsem to jen špatně pochopil :-)

> Dale jejich licencni politika je vcelku silena ,

Co se ti nelíbí na jejich licenční politice a proč si proto myslíš, že
Dělphi je mrtvé?

> ja myslim , ze kdo chce informace si najde. Staci treba zabrousit na
> diskuze delphi na builder.cz a podobne.

O čem informace? Že je Delphi téměř mrtvé?

> No a kdyz porovname "free" verzi delphi turbo delphi s visual
> studiem at uz je to kvalita , ide , koncepcnost nebo moznost pouziti
> visual studia pro komercni projekty a vybavu komponent je vse
> jasne.A o to slo tazateli.

O tom by se dalo polemizovat. Jsem si jistý, že bych ti to vyvrátil
velmi snadno a nedalo by mi to ani moc práce. Ale o to ani tak nejde.
Já jsem se ptal na to, kdo řekl, že je Delphi téměř mrtvé. To je to,
co mě zajímá.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert