Laboratorni zdroj - stavba

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 26 15:32:48 CET 2010

To jsem mohl byt asi ja. Moje prvni predstava je skrin z hlinikovych
desek (prirozene, ze AW7019) frezovanych na cnc, barevne eloxovanych,
popisky laserem primo na elox (tudiz z technickych duvodu musi jit o
tmavy elox, napriklad modry). Ovladaci prvky nakupovane az na encodery
ktere bych vyrobil na miru. Prepinace miniaturni packove chromovane,
tlacitka ted nevim. Signalky LED 2 mm nebo podobne male. Bude-li zajem
tak IP68 :-)

Ales Prochaska