Vyvojove prostredi pro W

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pátek Únor 26 14:53:42 CET 2010

No ja jsem zhyckany prostredima typu Promotic,CW atd takze tam si uplacam co potrebuji. Pro Vas by mohlo byti dobre treba todle http://www.abacom-online.de/uk/html/profilab-expert.html
Je to rychle prehledne a prekvapive i funkcni. Jen vysledny exe soubor je dosti velky ikdyz v dnesni dobe uz ani ne.
Pokud ale trvate na vlastnich rutinach tak todle teda neni pro Vas to prave orechove.
Radek
  ----- Original Message -----
  From: Martin Záruba
  To: HW-news
  Sent: Friday, February 26, 2010 9:43 AM
  Subject: Vyvojove prostredi pro W

  Poslednich cca 10 let jsem se zabyval temer vyhradne programovanim mikrokontroleru v assembleru, takze mi na PC ujel vlak. Skoncil jsem u FoxPro a Pascalu pro DOS.
  Potreboval bych typ na jednoduche prostredi pro W, kde bych byl schopen ovladat paralelni, event. seriovy port, neco zobrazit na obrazovce a zapsat/precist do souboru. Pouziti velmi zridka, takze do toho nechci moc investovat (nejlepe free) ani penez ani usili. Existuje neco rozumneho dostupneho pro takoveto naroky?
  Martin Zaruba