RE: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 26 14:06:44 CET 2010

Me take, prozradite kolik lidi je zamestnano na teto uzasne zakladne
uprostred niceho a jake jsou rocni naklady na provoz?
Muj odhad ceny vystavby je 100M a rocni provoz 5M az 10M.
Za to mam mit jako lepsi pocit kdyz jedu tunelem, rotoze v lese bdi novodobi
blasnicti rytiri?
Pro neznalce ten tunel, ktery "hlídaji" je vzdalen 13km od Ústi nad Labem a
to tak, ze po dalnici, tudiz tam jsou ustecti hasici schopni dojet za méně
nez 10 minut, ja som to zvládám pod 7minut. Ktery rozumny investor by neco
takového zrizoval a platil, kdyz by tunel stejne dobre mohli hlidat ustecti
hasici a usetrili by se obrovske sumy?

Vzpomente az mam zase soudruzi v parlamentu budou zvysovat dane a zadluzovat
nase deti :-).
Kontrolni otazka na zaver, kdo vymyslel onen predpis, ktery tam ty hasice
vyzaduje, odpovim si sam byl to nejaky hasic, zrejme
ten samy, který se nedavno snazil prosadit povine hasicaky do rodinych domu
a do aut....

PN