Vyvojove prostredi pro W

Martin Záruba swz@volny.cz
Pátek Únor 26 13:42:23 CET 2010

Je chybna uvaha, ze pokud se pomoci USEPORT dostanu z programu pro DOS na paralelni port, melo by to jit i v FreePascal/Lazarus, ktery doporucoval pan Waclawek?
Presne casovani nepotrebuji, vpodstate mi staci, kdyz se na nejakem bitu objevi, ze mcu dodava platna data, ty si PC precte a preda informaci, ze je ma atd.
Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: nesvacil@posys.cz
  To: HW-news
  Sent: Friday, February 26, 2010 1:04 PM
  Subject: Re: Vyvojove prostredi pro W

  Ve win se bez ovladacu na porty nedostanete.
  Pokud chcete VisualStudio Express c# a na codeproject.con si najdete clanky na ovladani serioveho a paralelniho portu. Stejne tak muzete zkouset i C.
  Pro C muzete zkusit taky DevCPP. Pouziva gcc respektive mingw prelozeny gcc. Jednoduse v tom taky neco napisete. Ohledne pristupu na porty se daji urcite najit priklady. V tom c# to je jednodussi.
  Ohledne casovani ovsem u W muzete zapomenout na neco presneho, je to dano OS a prepinanim procesu ... . Pokud neco presne nacasovano tak jednocip a pripojit se pres neco.

  Jirka