Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pátek Únor 26 13:04:51 CET 2010

To mě docela pobavilo, hasičinou v Ústí se trochu zabývám. Stanice v
Petrovicích je totiž primárně určena pro zásahy v nadalekých dálničních
tunelech. Bez ní by dálnice nebyla schválena do provozu. Jestli ta
stavba byla předražená, to už je možná jiná otázka, ale beze smyslu na
té louce rozhodně není.

S těmi detektory to může být podobně, pravděpodobně existuje důvod, proč
jsou ta pravidla stanovená.

Samozřejmě nepolemizuji o tom, jakou "svobodu" že tu vlastně máme, jen
jsem chtěl podotknout, že věci mají někdy i hlubší závislosti.

JN