Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 26 10:31:00 CET 2010

On Fri, 26 Feb 2010, Jan Půhoný wrote:

> Kazdopadne dam vedet jak to dopadlo. Kdyz je ale v dokumentu "Posouzeni
> pozarni bezpecnosti stavby" ke stavebnimu povoleni jasne napsano, ze objekt
> nemusi mit EPS, je tezko pochopitelne jak na to urednik zase prisel, ze ho
> vlastne mit musi :-)

Jo z hasicu se pomalu stava urad a jako kazdy urednik i hasic nam pomalu
prestane hasit a zacne buzerovat - povinne hasicaky v autech a vsude, mate
namontovanou EPS tak jakto ze nemate projekt i kdyz nemusite mit EPS....

Cele to speje k tomu ze hasici predepisou vsude prvotridni protipozarni
vybaveni a proskoleni vsech jak s tim zachazet a pak uz nebudou muset
jezdit k pozarum (hasit si bude kazdy sam) a budou jen chodit na kontroly
:-)