BFO pro CW/SSB

aze azehw@volny.cz
Pátek Únor 26 10:21:46 CET 2010

Hmmm. Laditelný BFO (LC oscilátor) je od toho, aby se neustále ladil, ne?
Dlouhodobá stabilita není vůbec potřebná.
AZE

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 26, 2010 9:44 AM
Subject: RE: BFO pro CW/SSB

Ta varianta s DDS má výhodu v dlouhodobé stabilitě. Jednou se to tam dá a už
se s tím nemusí nic dělat. Pokud to uděláte s LC oscilátorem, je možné že to
čas od času bude třeba doladit. Nebo budete muset udělat ladění zbytečně
šitoké aby se v tom dlouhodobá nestabilita schovala.

Já myslel hrabat se v firmware toho rádia.

Když už mluvíme o rádiích, já si teď pro naše pracoviště pro spojení odrazem
o měsíc pořídil SDR přijímač Perseus http://www.microtelecom.it/perseus/.
Mooooc pěkné :-). Sice mi vadí že to nemá velký knoflík uprostřed, jinak to
ale nemá chybu :-). Ovšem cena se mi nelíbila ani trošku :-(.

Martin.