BFO pro CW/SSB

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Únor 26 09:06:16 CET 2010

on ten program pre DDS nemusi byt nijak zlozity, staci tam par bodov.
Netreba ziadne zlozite algoritmy pre vypocet ladiaceho slova. Tabulka s
par hodnotami to spravi. Procesor nemusi bezat 99.99% casu, zobudi sa
len ked sa pohne knoflikom, posle tie 4 bajty a zase zaspi. Rusenie ziadne.
Samotny DDS cip by bezal trvale, ale to sa da lahko osetrit.
b.