Krize, jednani ceskych (polskych) firem - cenova politika a tak vubec

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Únor 26 08:14:33 CET 2010

Jenze jsme v Unii a dnes neni problem se domluvit primo s vyrobcem ,vetsinou maji v EU zastoupeni. Bral jsem 200 tranzistoru v anglii - vcetne postovneho 25kc. Cesky dodavatel mi nabidl 1000ks za 35kc. A slevit nechtel i kdyz jsem ho upozornil na ceny u vyrobce. Takze jsem to nakonec vzal z anglie.
Je treba na dodavatele pritlacit, neni prece mozne aby u nas bylo vse drazsi nez v zapadni Evrope. (A to plati i pro mobily, net, banky....)

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: jevem
  To: HW-news
  Sent: Thursday, February 25, 2010 4:03 PM
  Subject: Re: Krize,jednani ceskych (polskych) firem - cenova politika a tak vubec

  Všichni obchodníci zkouší, co zákazníci vydrží.
  Taky jsem zažil na množství typu velké balící jednotky (tisíce ks) procesorů
  od Atmelu rozdíl v nabídnutých cenách více jak 130Kč na ks. Což při jen
  2000ks je i cena nového auta...
  Ceny dodavatelů je třeba řádně ladit a drtit, aby zbylo i na nás.
  Jirka