BFO pro CW/SSB

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pátek Únor 26 00:57:22 CET 2010

Dekuji za informace, G6 by mi rozmery vyhovoval a zaujalo me ze dokaze naladit i aircraft band (otazka je, zda něco v severnich cechach chytim - nevim jak je to s dosahem a kvalitou prenosu leteckeho provozu).

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, February 25, 2010 6:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: BFO pro CW/SSB

Rozdily urcite nejake jsou, minimalne v tom, ze DE1103 umi SSB a prime
zadani kmitoctu a ma vice pameti (268), Redsun ma zase inteligentnejsi
zpusob pripojeni anten, vyvedenou mezifrekvenci, line-out a mene pameti (50,
resp. 10 pro kazde pasmo), dve prepinatelne sirky filtru pro AM, na NF ma
klasicke korekce vysky-hloubky.

Ale ten Redsun pro mne mel svoje kouzlo v designu - velikost a citelnost
displeje, velikost cele krabice (s velkym reproduktorem), moznost napajeni D
clanky (nebo nouzove AA), zabudovany zdroj (i kdyz v NF trochu vrci
50/100Hz, s tim zkusim neco udelat) a hlavne ma vetsinu ovladani na prednim
panelu, z boku ma v podstate jen "zbytecnosti", takze se da "vestavet" mezi
ostatni pristroje na polici (a jeste ke vsemu se mi ta krabice proste libi).
Ale je to "krava vohromna" - a to je dobre. Malem jsem objednal Eton G6
Aviator (http://www.etoncorp.com/product_card/?p_ProductDbId=545912), ale
pak jsem si vsimnul rozmeru, ten prijimac se vejde do dlane - papirove by
mel byt lepsi, ale nechci neco, co muzu omylem zalozit i pod krabicku
cigaret :)

Kazdopadne jsem toho Degena v ruce nemel, takze osobni zkusenost nemam, ale
ten Redsun je podle ruznych recenzi a reakci majitelu citlivejsi. Puvodne
jsem chtel koupit jeho hlupejsiho brasku RP2000, ktereho pod nazvem Roadstar
TRA-2350P prodava Conrad. Proti verzi RP2100 je tam par chyb ve firmware a
zcela mu chybi pameti. Za mirne nizsi cenu jsem nakonec koupil ten RP2100 u
thiecom.de (a hned jsem tu prudil s dotazama na platbu :), zatim nelituju. O
obou, jak o Degenu, tak o Redsunu se daji najit stovky stranek popisu,
uzivatelskych komenteru, recenzi - a pak uz zalezi jen na osobnich
preferencich.

Pavel Kutina