Laboratorni zdroj

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 25 18:59:39 CET 2010

Já bych tam rád viděl možnost ovládání z panelu "digitálními poťáky"
(mám vyvinuté pěkné optické s TCST1000, sto pulsů na otáčku),
samozřejmě pro napětí i proud zvlášť :-) A těch 5 A mi připadá poněkud
málo, podle mě by to mělo mít - aspoň pro menší napětí - tak 10 nebo 12
A :-)

Aleš Procháska

> [...]

> nejake opicarny kolem,
> uplne idealni nebyly ani zobrazovace (poukazoval na to zakaznik) a dalsi
> drobnosti.
> Problem je, ze to prijde do 19" rozvadece s delsi nechutne drahou
> elektronikou a nemuze to byt jak pest na oko, ja tomu rikam profi vzhled.

> http://www.tti-new.com/press-releases/pl303qmd-scan.htm
> http://www.tti-test.com/go/npl/plp-index.htm
> popis
> http://www.tti-test.com/products-tti/pdf-brochure/psu-npl-series-7p.pdf

> Popravde i ja bych pri trochu kopani do zidi dokazal, ze znacne casti jiz
- toroid 230/40V ->> step-doun 5V - 35V -> linearni regulace mam nakreslene