Krize, jednani ceskych (polskych) firem - cenova politika a tak vubec

jevem jevem@email.cz
Čtvrtek Únor 25 17:17:21 CET 2010


Jo to máte pravdu, ale..
Je asi rozdíl v tom, když někomu prodám součástku bez jakékoliv podpory a 
nebo jestli prodám zákazníkovi součástku zabudovanou do zařízení a podporu 
mu poskytnu. Pak si myslím, že nějakou tu přidanou hodnotu by mi zákazník 
mohl připlatit. A na druhou stranu, když nakoupím levně, tak mohu lépěji 
zákazníkovi vyhovět zase v jeho postupu, když drtí cenou on mne. To je 
byznys.
Taky po mne chtěl zákazník, abych mu prodával přístroje za poloviční cenu, 
že prej je krize. Ale mně součástky nikdo za polovic nedá. A on na to, že to 
tedy nechá vyrobit z gruntu u někoho jiného a že ho to přijde levněji. Tak 
ať, ale určitě mu nikdo nebude dělat vývoj nového zařízení zdarma a finální 
výrobek za skoro darmo. Nebo Vy byste do toho šel ? Každý máme svojí cenu na 
trhu práce a výrobků.
No nic, to byl jen můj názor. Tak příjemný den a hodně práce - té 
ohodnocené.
Jirka

----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 25, 2010 4:29 PM
Subject: Re: Krize, jednani ceskych (polskych) firem - cenova politika a tak 
vubec


2010/2/25 jevem <jevem@email.cz>:
> Všichni obchodníci zkouší, co zákazníci vydrží.
> Taky jsem zažil na množství typu velké balící jednotky (tisíce ks) 
> procesorů
> od Atmelu rozdíl v nabídnutých cenách více jak 130Kč na ks. Což při jen
> 2000ks je i cena nového auta...
> Ceny dodavatelů je třeba řádně ladit a drtit, aby zbylo i na nás.

Aby se vám to nevymstilo, předpokládám, že když berete 2000 procesorů,
tak i vy jste něčí dodavatel ;-)

Pavel Kadečka.

p.s. V obchodě je důležitý obrat, obrat a zase obrat - ale každej se nedá 
;-)
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



More information about the Hw-list mailing list