Krize, jednani ceskych (polskych) firem - cenova politika a tak vubec

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 25 16:29:18 CET 2010

2010/2/25 jevem <jevem@email.cz>:
> Všichni obchodníci zkouší, co zákazníci vydrží.
> Taky jsem zažil na množství typu velké balící jednotky (tisíce ks) procesorů
> od Atmelu rozdíl v nabídnutých cenách více jak 130Kč na ks. Což při jen
> 2000ks je i cena nového auta...
> Ceny dodavatelů je třeba řádně ladit a drtit, aby zbylo i na nás.

Aby se vám to nevymstilo, předpokládám, že když berete 2000 procesorů,
tak i vy jste něčí dodavatel ;-)

Pavel Kadečka.

p.s. V obchodě je důležitý obrat, obrat a zase obrat - ale každej se nedá ;-)