Labview vs Signal express?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Únor 25 15:53:30 CET 2010

Parkat zde sla rec o Labview tak mi mozna nekdo poradite.

Dokaze mi nekdo rici co je presne za software SignalExpress for Windows

http://sine.ni.com/nips/cds/view/p/lang/en/nid/14216 a jaky je jeho vztah
k dospelemu Lavview?

O co jde, prevzali jsme nejaky projekt a soucasti je i merici pracoviste
s nejakymi kartami od NI, je k tomu i PC s Labview.
Nicmene podle prevzate dokumntace se vsude hovori o Labview Signal express
a tento je sice na PC take, ale jednak v nejake stare verzi tusim 2.5
a hlavne k tomu neni licence.

K cemu to ma slouzit, nic sloziteho vystupy z asi 20 cidel se pripoji
k tem NI kartam a melo by to logovat a zobrazovat namerena data s tim,
ze uzivatel si nejak jednoduse muze delat nejake zakladni konfigurace
mereni. Pokud mam uvest priklad z oblasti elektro tak cidlo meri U a
I a obsluha si k tomu naklika graf s P=U*I

Je mi jasne, ze to jde v Labview ,ale netusim zda to v Signal Express
neni nejak jednodusi a nerad bych ustav tlacil do vyhozeni dalsich x
desitek tisic za Signalexpress, kdyz maji Labview.

N zaver, poradite kde nacist zaklady Labview, neco jako zaklady Labview
za 21minut pro uplne blbce? Kdyz jsem si pustil Signalexpress tak jsem
za 5min dokazal videt nejaka namerena data, ale pri spusteni Labview
jen tupe ziram :-)

Dekuji

WS