Re: Krize, jednani ceskych (polskych) firem - cenova politika a tak vubec

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 14:10:50 CET 2010

Nic proti druzstvum, nedej boze proti kolektivizaci, ale pokud se druzstvo nedozvi co ma udelat, aby od TME ziskalo lepsi ceny bude lepsi kolektivne sazet sportku, ktera by se spise mela jmenovat Huskou, protoze misto sportu jiz leta podporuje pouze Aleska a jeho kamarady.

Tom

>Zrejme se budeme muset kolektivizovat a znovu zakladat JHWD (jednotna
hardwerova druzstva) a objednavat na jeden ucet a kdyz Panbuh da a
nedomaknou se v TME, ze jste take cleny (protoze jste PZ - problemovy
zakaznik, existuje udajne i PP tedy problemovy pacient - kouknete se na
svoji kartu u sveho lekare) tak mozna se dostaneme take na nejake lepsi
ceny. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek