UT-203 a offset.

vostrel@lit.cz vostrel@lit.cz
Čtvrtek Únor 25 12:31:29 CET 2010

Ja mam jiny model cinskeho AC-DC klestaku do 80A a hodnota, kterou ukazuje v
klidu na DC rozsahu se da vyladit priblizenim ke sbernici nebo silovemu kabelu
400V 50Hz, kde tece vetsi proud. Ja to zkousel v rozvodne s 1000A. Jde takto na
displeji naladit 0,3 az 2,5 A. Zalezi, v jakem okamziku se oddali od sbernice.