UT-203 a offset.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 25 12:10:14 CET 2010

Ja mam UT-204 a ukazuje take cca 1A po zapnuti. Nicmene to ukazuji i
slovutnejsi znacky - je to IMHO normalni. Podle mne se ani jinak nez s
vynulovanym ofsetem merit neda. Vzdyt ten merak pozna i orientaci v
zemskem poli.

Bez ohledu na to, ze tam jsou tyhle hodnoty po zapnuti tak se zapnutym
ofsetem ukazuje neskutecne presne - presvedcil jsem se o tom nedavno pri
mereni komponent v PC.

--
S pozdravem
Radek Vicek