OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Únor 25 10:58:56 CET 2010

Ano to jsou jiste absurdity, kde to dost ujizdi od puvodniho zameru
zakona. Predpokladam ale, ze podminky pouziti navrhu architekta jste
znal pri zadani zakazky a musel s nimi souhlasit. At uz to je v podobe
zakona nebo smlouvy. Neni potreba hledat dalsi priklady, zaznelo jich tu
skutecne mnoho. Rec sla puvodne pouze o vyuziti zmeny konfigurace
osciloskopu aby se odblokovaly placene funkce, nic jineho, zadne reseni
celeho autorskeho zakona.
Me se take autorsky zakon v kde cem nelibi, ale je evidentni uz jen
podle rozporu tady ve foru, ze nejaky zakon existovat musi, protoze se
na tom nedohodneme ani v nasi uzce zamerene komunite.

Tosa