OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Únor 25 10:51:25 CET 2010

Ja to takhle nevidim. Prijde mi spis ze podporujete vyuziti zakona do
vsech moznych zakouti. A prave proto, ze lidi takove veci delaji museji
ty zakony vznikat, predelavat. Ano neni to vsechno spravne, ale
podporovat moralne rozpornou vec protoze to zakon umoznuje ... no proste
jsem si myslel, ze to je trosku lepsi nez jak se mi to zda ted.

Tosa