OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 25 10:26:44 CET 2010

Problem je, ze doposud kdyz jste si koupil nejakou VEC tak byla vase.
Mohl jste si s ni delat co jste chtel - rozbit, roztavit a ja nevim co
vsechno.

To se zmenilo s tim dementnim AZ a ruznymi vypalnymi. Tohle zavedli az
vyrobci SW.

Ciste demagogicky je to skoro to same jako kdyz majitel lomu vam proda
opracovany kvard mramoru, vy si z nej doma vytesate sochu a majitel lomu
po vas bude chtit doplatek za tu sochu, kterou vam dodal v ramci toho
kvadru. Protoze za patricny obolus navic by vam dodal i upgradovany
kvadr=>sochu, jen jste ho proste obesel cimz jste ho vlastne okradl.

Nechci vam brat iluze, ale v dnesnim svete zadne zakony neplati - teda
plati. Ty co si kdo proloboval. Ne ty ktere maji nejakou logiku a smysl.

--
S pozdravem
Radek Vicek