OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Únor 25 09:58:16 CET 2010

Ja neuprednostnuji SW pred HW, neresim to co rika zakon. Moje moralni
citeni rika, ze na zminenou upravu konfigurace osciloskopu nema zakaznik
pravo a uz vubec ne o tom uvazovat uz pred koupi a pak se obhajovat tim
(jak to tu nekdo pouzival), ze jsem nevedel ze tam je nejaky SW apod.
Clovek ktery umi upravit zminenou konfiguraci a bude toto tvrdit, tak lze.
Cela tato diskuze mi objasnila proc jsou veci tak jak jsou. Netusil jsem
jak si lidi dokazi obhajit sami pred sebou, ze na neco maji narok,
protoze to je drahe a vyrobce je takovy ci makovy. Je to celkem sila.
Asi to kazdy vnima jinak. Zrovna tady bych to necekal, protoze vetsina z
nas tu je jak na strane zakaznika, tak i vyrobce a predpokladam ze
nikomu z nas by se nelibilo kvuli tomu ze dam zakaznikovy benefit jeste
snaset kritiku ze jsem to delat nemel a je to moje hloupost ze kvuli
tomu prijdu trvale o cast prijmu.

Tosa

PS: Vsichni mi tu muzete tykat, ja jsem relativne mladej kluk, na
zadnyho pana jeste asi nemam narok.