OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 08:01:24 CET 2010

Navíc, náš AZ dovoluje dělat změny na díle pro svoji potřebu :-)

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>

A ty si Petre precti, pro zmenu muj prvni prispevek k tematu, ktery
jsem napsal v 15:52. Mozna si vsimnes, ze jsem rozdil mezi nakupem
neceho, a nakupem licence k uzivani, pochopil jeste drive, nez jsi to
tu tak pekne vysvetlil.
Jenze, v pripade softwaru, je ochrana dana ze zakona, tedy jaksi
primarni a pokud jej chci nejak legalne upravovat, musim k tomu mit
vyslovny souhlas vlastnika autorskych prav, popr. byt ja onim vlastnikem.
Kdezto v pripade kolobezky, zadna autorska prava nejsou, dokonce je
nema ani konstrukter ktery ji navrhnul. A pokud mam byt v jejim
uzivani nejak omezen, pak takove omezeni musi byt vyslovne uvedeno pri
jijim ziskani. Jinak si s ni muzu delat co chci.
A v tom je ten rozdil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz