OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 25 02:19:38 CET 2010

 25.2.2010, 2:05:09

Vyrobce kladiva vam take nemusi nijak davat najevo, ze si nepreje, aby
jste tim kladivem mlatil tchyni. To je dano zakonem.
Vy nemusite nic zjistovat, vy jen nesmite pozmenovat sw.
Tedy pokud nekam kapnete kapku cinu, jak zde popisoval kolega Troller,
pak IMHO, jste zakon neporusil. Pokud by jste ale teze zmeny dosahl
prepsanim nejakeho bitu v EPROMce, pak jde o nedovoleny zasah so sw.
Zakon stezi porusite, kdyz zminenou tchyni prastite po klave slamenym
kloboukem, ale jiste je nezakone ucinit tak jiz uvedenym kladivem. A
vyrobce nema povinost vas o vlastnostech klobouku ci kladiva
informovat. A to ani tehdy, kdyz obe koupite jako jeden produkt
"kutilska sada Bedi Travnicka" .

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz