OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Únor 25 01:04:20 CET 2010

Vždy, když já jsem si kupoval, dostal do firmy osciloskop, analyzátor,
multimetr, rádio a jánevímcoještě jiného tak většinou byl součástí
přístroje nějaký fw. Jinak by to asi nefungovalo že ?
A NIKDY tam nebylo napsáno nic o tom že si ten přístroj nemůžu
upravovat. Že si nam nemohu nahrát svůj fw. Že si k tomu nemohu
připojit  televizi.
Většinou je půl manálu o tom, že když si to rozeberu, zak mě to může
zabít. Ale nikdo mi nezakazoval změnu fw a vůbec nějakou jinou obměnu
přístroje.
Jako má auto imobilizér, míchačka motor , tak měřák má "počítač", jeho
součástí je program. Ale furt je to jeden celek - měřák. A jestli si ten
program smažu, nebo nahradím jiným, nebo obarvím na filaovo, je jen moje
věc, protože já jsem si to koupil ( za peníze )  jako celek  i s tím
programem.  Musel jsem to koupit i s tím programem, jinak by to nehrálo.
Nekupoval jsem nějakou licenci na fw + meřák, ale CELÝ měřák. A ten celý
měřák je můj. Tedy i se vzduchem co je zavřený od výroby uvnitř, i
případným bordelem nebo smradem / zápachem/ vůní , nebo pavoukama co se
tam dostalo při výrobě.....a  i s fw co tam dovnitř taky kromě jiných
věcí někdo dal....
Tak jsem to pochopil já.
JaKub