OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 24 23:32:41 CET 2010

Petre, ta bedna s tema cudlitkama a displejem je bez FW osciloskop?

Kdyz si o Teku kliknu osciloskop do kosiku kupuju si hmotnou vec nebo
SW? Kupuju si hmotny osciloskop tak jak tam a jak jsem si ho zakoupil -
jestli tam ma vyrobce MCU nebo tam jsou krokove volice me vubec nezajima.

Pokud mi vyrobce doda neco co jsem si koupil a jak to stoji a lezi tak
bych mel pravo se v tom vrtat jak chci. Koupil jsem si osciloskop
nechtel jsem zadny FW. At to tam vyrobce nedava a neni co resit.

Skonci to tak, ze si nebudeme moct nechat opravit ani varnou konvici
protoze se opravar bude bat tam neco opravit aby se nahodou nezmenila
nejak funkce. Je prece tak lakave do ni dat MCU a pri povoleni sroubku
na konvici to ta konvice pozna a zacne pri varu hrat melodii coz umi az
drazsi model. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek