OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Únor 24 23:07:18 CET 2010

Původní zpráva ze dne 24.2.2010 od gatilo:

> Kdyz koupim detem kolobezku, a usoudim ze 2 kola jsou malo, a ze na
> kolobezce se tremi koly si deti vice zajezdi, klidne tam muzu, pokud
> to umim a mam na to vybaveni, tredi kolo dodelat. A neni to nic
> proti nicemu.

> Kdyz koupim detem PC hru, se dvema medvidky, a usoudim, ze kdyby tam
> byli 3 medvidci, deti by si pohrali mnohem vice, pak tam toho
> tretiho medvidka doprogramovat nesmim, ani kdyz to budu umet a kdyz
> na to budu mit vybaveni. Proste zakon mi to zakazuje. Pro mne je ten
> rozdil vice nez zjevny.

Tak si prosím přečti můj poslední příspěvek pro Radka Vicka a porovnej
si, co to znamená, když kupuješ software, a co to znamená, když
kupuješ licenci na použití software. A o tom to je. V každém případě
kupuješ něco úplně jiného. A hlavně v tom by ti měl být rozdíl zjevný.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert