OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 24 22:43:55 CET 2010

 24.2.2010, 22:37:39

Kdyz koupim detem kolobezku, a usoudim ze 2 kola jsou malo, a ze na
kolobezce se tremi koly si deti vice zajezdi, klidne tam muzu,
pokud to umim a mam na to vybaveni, tredi kolo dodelat. A neni to nic
proti nicemu.
Kdyz koupim detem PC hru, se dvema medvidky, a usoudim, ze kdyby tam
byli 3 medvidci, deti by si pohrali mnohem vice, pak tam toho tretiho
medvidka doprogramovat nesmim, ani kdyz to budu umet a kdyz na to budu
mit vybaveni. Proste zakon mi to zakazuje.
Pro mne je ten rozdil vice nez zjevny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz