Výběr bezdrátového přístupového bodu

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Únor 24 22:45:22 CET 2010

Většina těch prvků nebyla routery jen AP. U ovisů tvrdila podpora, že je to
slabým CPU, ale po výměně za poslední model z řady N routerů to bylo stejné.

Projevovalo se to tak, že n + 1 klient se nechtěl připojit.

Nějak moc jsme tu situaci nepitvali, potrebovali jsme to hlavne vyresit, takze
se behem chvile vyzkouselo nekolik prvku a ktery fungoval, tak se tam nechal.

Zapik

Petr "Zapik" Zapadlo