este k UPS a diferencialna ochrana

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Únor 24 21:01:39 CET 2010

ano, presne toto je jeden z problemov... Pri pouziti beznych filtrov ale
potecu vsetky prudy von cez PE. Pokial nechcete aby to zamorilo cely
zemniaci system je nutne postavit stratove filtre ktore neziaduci vykon
disipuju tesne pri zdroji kde vznika.
Len vyrobit a okalibrovat zaklapavaci sirokopasmovy prudovy
transformator na meranie na vodicoch hrubych ako palec mi zabralo jeden
den :-)
b.