Osciloskop?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Únor 24 20:11:53 CET 2010

| Od: "Petr Toąovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
|
| ... Ale popravde nejak nechapu, jak by to treba v tomto pripade
| slo udelat jinak. Aby vyrobce prodaval jen pristroje v plne palbe a za
| maximalni cenu a ten co ty dekodery nikdy nepouzije, tak ma smulu?
| Pouzil silnejsi zabezpeceni a tim reseni prodrazil? Posilal CDcka s
| instalaci? ...

A co treba prodavat pristroj ve verzi "lite" bez dodatecneho SW
a ve verzi "max" s tim SW. S pripadnou moznosti prechodu mezi
nima prehratim firmware treba z Internetu nebo z CD ?
Nebo Tek neumi udrzet  dve verze jednoho vyrobku, ktere se lisi
svym firmware ? Kdyz to umi kdejaka garazova firma ?

A v cem je rozdil proti soucasnemu stavu ?
Priklad z jine oblasti: dealeri drog taky daji 1. davku zdarma,
dalsich nekolik se slevou a teprve po vzniku zavislosti prijde
plna cena. Pokud by hrali od zacatku otevrenou hru, tak by
si to spousta ovecek rozmyslela predem.

rollfree