Re: OT: Pirátství [Was: Re: Osciloskop? ]

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Únor 24 17:52:58 CET 2010

No ja myslim , ze kdyz by prislo na soud tak existuje neco jako
spolecenska nebezpecnost tzn. kdyz si upravite cyclocomputer a vyrobce
tomu ucinne nezabranil nebo si nekdo na to domaci "pozvykani" upravi
osciloskop tak spol. nebezpecnost je nulova . Kdyz to nekdo bude
upravovat komercne na kseft tak ten podvod je evidentni a o to tu jde
ne ? Proto si muzete podle nasich zakonu zdarma stahnout film pro svou
osobni potrebu, ale jakmile pozvete kamose a koukate na to spolecne uz
je to verejna produkce a to uz je v rozporu ....

snehulak