Osciloskop?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Únor 24 16:59:13 CET 2010

a nestaci, ze timto zasahem(musi se urcite rozebrat) jsem prisel o zaruku, tedy podstupuji urcite riziko, ze se mi uprava tezce nevyplati ?
ja jen, ze za tehle podminek, to nemusi vyrobce az tak mrzet, neco za neco :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek Aster
Sent: Wednesday, February 24, 2010 4:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop?

Uprime receno nechci se do toho motat, ale michate tu dva problemy.
1) Koupim Osciloskop, upravim, pouziji svuju software na analyzu
    te sbernice, zde je to asi s odrenyma usima OK
1) Koupim Osciloskop, upravim, pouziji original software na analyzu
   te sbernice, zde to neni OK dle autorskeho prava

Jasne lze namitat, ze to je to same, jako, u hardware ano z toho pohledu ano. Ale ne tak docela HW musite dobastlit, software by jste mel dopsat.
Je jen na jednu stranu "smula" vyrobce jak poznamenal myslim Radek, ze se mu nevyplati vyrabet dve rady a blokuje to ciste asi nejakou hodnotou v EEPROM jak jsem pochopil.

Nicmene myslim, ze kazdemu je jasne jak to asi je a zbytecne do toho slejpat. Chapu pokud to ma dotycny domu spis na hrani, ze si treba poradi a budiz, pokud me to zivy a vydelava asi bych mel mit na to penize, ikdyz vim, ze tato uvaha je taky dost spatna.... tak se do ni nenavazejte.

Zdenek Aster