Osciloskop?

Jan Martincek jano@martincek.com
Středa Únor 24 16:45:39 CET 2010

Zzaujimave - uz iba cakam kedy admin slubne vlakno zavrie.
Priet sa o to kto co ukradol/ukradne/chce ukradnut moc tomuto foru
nesvedci...

Len pre priklad: zaplatil som za preindstalovane Windows w notebookoch - a
na vsetkych museli ist prec lebo to co s nimi naliezlo do stroja sa nedalo
dat prec a Windows bol nepouzitelny - takze som si stiahol legaiilegal
Windows nainstaloval a chodia dodnes - Ms ma zaplatene, ja mam windows a to
ze som ho vlastne ukradol - hoci ani nie lebo je zapletene je pre nejakeho
sturala co ohyba paragrafy...

Vyriesil som problem a o to ide...

Uff zasa som prispel niecim co je mimo vlakna ;).

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Wednesday, February 24, 2010 4:34 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Osciloskop?

Jsem rad, ze jsem nezklamal :-)

To neni v rozporu s tim co jsem uvedl.
Nyni bych asi mel zacit prednasku o vyvazenem a nespravnem pojeti prava
autorskeho tak jak se aplikuje v nasi casti sveta a ze to povede k upadku
nasi civilizace, ale to sem nepatri a je to silne OT.
Ale jednu poznamku si neodpustim.
Uvnitr toho Teku je tusim Linux a ten je GNU :-).

Tom
P.S. Jeste male rypnuti
Jsem sam komu pripada nenormalni, ze kdyz mi dum nakresli architekt a ja mu
za jeho praci zaplatim tedy si ho najmu a platim jeho praci tak i tak je
design meho domu jeho dilo a kdyz si ja nasledne svuj dum prestavim tak me
muze zalovat?
A kdyz mi to same nakresli stavebni ing. tak je vse v poradku?

>Původní zpráva ze dne 24.2.2010 od Tomáš Tomáš:

> Jste prvni, kdo v tomto vlaknu hovori o kradezi.

Jsem si myslel, že budeš první, kdo zareaguje...

> Ostatni hovorili o tom, ze si radne zakoupene zarizeni, teda jejich
> majetek, chteji nejak upravit, coz je kupodivu zcela v souladu s
> moralkou a klasickym pojetim prava.

A já jsem si myslel, že chtěli upravit nastavení počítače uvnitř
osciloskopu tak, aby mohli nelegálně použít software, za který se
jinak platí, a poškodit tak majitele autorských práv.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert