Osciloskop?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Únor 24 16:32:32 CET 2010

A pak se lidi divi, ze jsou soudy pretizene. Verim tomu ze vsichni vime,
ze vyvoj techto casti kodu stoji firmu nejake finance, investuje do nej
s tim ze se ji to vrati a vydela.
Pak prijde Franta z CR a rekne si, hmmm prodavaji to za moc, tak to
obejdu a budu to mit zadarmo. Nechme pravo stranou, prijde ti to takhle
spravne? Pokud se ti nelibi system jejich licenci, prodeje nebo treba
jen tvar loga, tak proc na tu hru pristupujes a (hypoteticky) kupujes
jejich vyrobek? To si jako kazdy z nas muze rict za kolik to maji
prodavat a podle toho si vhodnou cast ukrast abychom tu cenu srovnali na
pozadovanou?

Tosa