Re: Osciloskop?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 24 16:20:06 CET 2010

Bohuzel, ale to jeste neznamena, ze budeme vsichni na tento pokriveny model pristupovat.
Ono z nej mimo jine vyplyva, ze si koupite kaladivo, pardon licenci na zatloukani hrebiku a kdyz tim mahodou budete chtit
naklepavat rizky dopustite se jednak, poruseni licence a druhak vas vyrobce bude zalovat za usly zisk.

>Vrazde se taky da rikat ruzne a moc se toho na ni tim nezmeni.
V pravu se vrazdou rozumi zlocin spachany na cloveku jenz zpusobi smrt a je vykonan s umyslem tuto smrt zpusobit.
Podobne u kradeze , zde je to jeste jednodussi, kadeze se dopusti ten kdo si prisvoji cizi vec tim, ze se ji zmocni.
Jinak recono zakladem kradeze je fakt, ze zlodej neco ma a okradenemu to chybi.

Tom

>Pro klasicke pojeti cehokoliv, nezbyva v dnesnim svete mnoho mista.
"Radne zakoupene zbozi" se dneska vztahuje leda tam na 3 rohliky a
10 deka uheraku. V ostatnich pripadech si nekupujete zbozi ale
"licenci k uzivani".
Prirozene, se pak ovsem nejedna o kradez ale o poruseni licencnich
podminek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz