Osciloskop?

Středa Únor 24 16:14:05 CET 2010

Ptáte se jaké scopy používá osazenstvo konference doma. Nuže chtěl jste to vědět - mám C1-94 již cca 22 let ;-)
Pokud potřebuju  něco rychlejšího, vytáhnu ze skříně BM566.
Pokud potřebuji něco s pamětí, sáhnu po pracovním FLUKE - Scopemeter. Tím mé možnosti končí.
Nenapsal jste obor své činnosti a maximální kmitočty tím oborem pokrývané. To je dle mého zcela zásadní parametr při volbě osciloskopu. Mně například na doma ten C1-94 bohatě dostačuje.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of zoodiskus@vol.cz
Sent: Wednesday, February 24, 2010 1:28 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Osciloskop?

Vcera jsme se opet trapil se svym domacim scopem a vazne ma to jiz nemam nervy, rano jsem pln odhodlani vlezl na internet a jako jiz ponekolikate jsme zamilovane prolejzal stranky Teku, presneji radu MSO3000, bohuzel jako vzdy me naprosto schladila castka pres 6000$, patrat po cene v CR nemam ani odvahu, jako starsi pan bych to nemusel prezit.
http://www2.tek.com/cmswpt/psdetails.lotr?ct=PS&cs=psu&ci=13297&lc=EN

Nyni tedy vedu vnitrni bratrovrazedny boj zda zatizit soukromy rozpocet tak silenou sumou za pristroj, ktery neni az tak nezbytny :-).

Jednak se chci zeptat jake skopy pouziva osazenstvo konference v "soukromi"?

Tek se tak jako tak dela v cine, chci se proto zeptat, zda nejaci cinani nedelaji to same za polovinu? Koukal jsme na ruzne Rigol a podobne, ale vesmes maji jen 1Gs a hlavne malou pamet na vzorky.

Posledni dotaz. Pokud se nepletu, kdyz si koupim Tek tak mi nejakou dobu jdou vsechny analyzatory protokoru, pricemz se to nasledne zablokuje a Tek chce za kazdy protokol dalsi silene sumy v radu tisicu $. Neda se to nejak "obejit", tedy existuje nejaky upraveny firmaware?

WS

P.S.Tento prispevek prosim berte tak trochu jako zadost o moralni podporu
:-)