Osciloskop?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 24 16:11:20 CET 2010

No zajimava vec. V pripade koupe licence SW bych souhlasil. Ale nejak
nevim proc bych si zakoupene zarizeni nemohl upravit k obrazu svemu.

Pokud to chce mit vyrobce osetrene tak at tam ta cast co se zablokuje
vubec neni. Nekupoval jsem si ji tak ji tam nema davat.

Kdyz si kupuji HW tak me nezajima jestli tam ma vyrobec dubovy
tranzistory nebo sofistikovane PC. Co kdyz jsem si osciloskop koupil
misto playstation a SW vyrobce vubec nepotrebuji, protoze na tom budu
parit hry.

Preci upravou FW jsem zarizeni poskodil a zanika mi zaruka. Tim to pro
vyrobce konci.

Chapu ze by se vyrobcum HW veeeelmi libilo kdyby to fungovalo jako u SW,
tedy nerucit za nic ale vyzadovat maximum po uzivateli.

--
S pozdravem
Radek Vicek