Osciloskop?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 24 14:08:49 CET 2010

Nechci se hadat, zvlaste kdyz netusim co je srovnatelny Tek, ale pokud
srovnavame radu MSO a DS1102D
Tak je to tak, ze
MSO ma pamet 5Mbodu, respektive 10Mbodu v rade 4000, vzorkuje 2.5GSs
respective 5Gs/s rada 4000
kdezto  Rogol ma 1Gs/s pouze v jedno kanalovem modu a pamet ma pouze 16kpts
a teprve nad tim je 1Mpts long Memory, ktera se opet deli mezi kanaly. Tak,
ze v dual channel je o 500Ms/s s 8kpts/kanal a 512kpts long memory.
Nicmene jak zde zaznelo i cenove je Rigol nesrovnatelne levnejsi.

PN

>A navic je pamet vzorku proti srovnatelnym Tekum neporovnatelne vetsi,
nebo tedy byla, soucasny stav az tolik nesleduji. Bylo to neco jako 512k
vs. 4k u Teku.
Taky mam DS1102D a zadne stiznosti, ac mam v praci po ruce podstatne
lepsi vybavu, tak jsem ji vyuzil jen parkrat.

Tosa

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4892 (20100224)

http://www.eset.cz