Osciloskop?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Únor 24 13:27:47 CET 2010

Vcera jsme se opet trapil se svym domacim scopem a vazne ma to jiz nemam
nervy, rano jsem pln odhodlani vlezl na internet a jako jiz ponekolikate
jsme zamilovane prolejzal stranky Teku, presneji radu MSO3000, bohuzel
jako vzdy me naprosto schladila castka pres 6000$, patrat po cene v
CR nemam ani odvahu, jako starsi pan bych to nemusel prezit.
http://www2.tek.com/cmswpt/psdetails.lotr?ct=PS&cs=psu&ci=13297&lc=EN

Nyni tedy vedu vnitrni bratrovrazedny boj zda zatizit soukromy rozpocet
tak silenou sumou za pristroj, ktery neni az tak nezbytny :-).

Jednak se chci zeptat jake skopy pouziva osazenstvo konference v "soukromi"?

Tek se tak jako tak dela v cine, chci se proto zeptat, zda nejaci cinani
nedelaji to same za polovinu? Koukal jsme na ruzne Rigol a podobne,
ale vesmes maji jen 1Gs a hlavne malou pamet na vzorky.

Posledni dotaz. Pokud se nepletu, kdyz si koupim Tek tak mi nejakou dobu
jdou vsechny analyzatory protokoru, pricemz se to nasledne zablokuje
a Tek chce za kazdy protokol dalsi silene sumy v radu tisicu $. Neda
se to nejak "obejit", tedy existuje nejaky upraveny firmaware?

WS

P.S.Tento prispevek prosim berte tak trochu jako zadost o moralni podporu
:-)