Pozvanka na soutez robotu RoboOrienteering 2010

Martin Locker locker@vosrk.cz
Středa Únor 24 08:10:15 CET 2010

Ahoj Martine a další,

samozřejmě jsou vítani i diváci. Potřebujeme se jako robotici také trošku zviditelnit,
takže začínáme pořádat soutěže i venku, abychom byli více na očích.

A snad přilákali i nějaké další adepty na techniku (myslím tím i do školy).

Martin Locker