Zkušenosti s aku SONY Cycle-Energy ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 24 07:13:41 CET 2010

Aha...
  Takže zřejmě tak nějak skoro klamavá reklama. Ten název "Cycle" a ještě logo
- 2 šipečky, které se honí v kolečku - přímo jako by evokovaly ten "loop", jen
jsem si říkal, že to asi nemohou použít z licenčních důvodů a tak tomu říkají
jinak, ikdyž jde o to samé. Ale evidentně to to samé není, a řekl bych, že
dřívější Varty, které ženě sloužily do té doby, dokud je jednou totálně
nevybila tím, že nechala přístroj pár dnů zapnutý, měly samovybíjení podstatně
menší.
  Zdraví Pavel.