Nabijecka z DX, aneb zahada cinskeho hlavolamu

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 23 22:29:19 CET 2010

 23.2.2010, 22:24:48

Ja bych spise typoval v P-mosfet, cele by to potom slouzilo jako
ochrana proti prepolovani (opacne vlozenemu akku), nebo akku zcela
vybitemu, tedy vadnemu. Ale nechapu proc jsou tam pouzity ty S8050,
tedy relativne "vykonove"  kdyz stejnou praci by odvedl i BC85x s smd.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz