OT: Firemna (ne)kultura [bolo Re: perspektiva hybridní technologie]

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Únor 23 14:48:20 CET 2010

Andrej,

som od prirody tazko vyliecitelny optimista, ale dovolim si tvrdit,
ze su firmy a prostredia, v ktorych je naozaj radost pracovat, a tu
nedaleko som mal naopak velmi neprijemnu skusenost s podivnou firmou,
kde nadradeni davaju pocitit vsetkym, ze je to len o sikane,
jednoznacnej nepritomnosti zakladnej moralky a empatie, a ktovie
coho este. Pritom stale hovorime o vyvoji hw a sw, a o vyskolenych
ludoch s titulom pred menom.

V oboch pripadoch niektori moji byvali priami nadradeni potichu sleduju
hw-list, tak vyuzivam tuto prilezitost a tym, ktorym chyba svedomie
(M.S. & J.K.), ktori boli schopni bez mihnutia oka nechat cloveka
v nudzi prajem to, co si zasluzia (svedomie je svina), a tym
kolegialnym a spravnym ludom (B.K.) zelam vela uspechov.

Lubos