UDP klient na microchip stacku

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Únor 23 14:36:32 CET 2010

UDP protokol nezna pojem server-klient. Funguje vzdy v modelu peer to peer. UDP datagram je vlastne cisty IP packet, ktery ma navic pouze zdrojovy a cilovy port a kontrolni soucet hlavicky. Takze proste na jednom PICu sestavite datagram a poslete ho na druhy PIC. Tam si ho prectete a vyhodnotte.
Pokud potrebujete komunikovat naopak, udelejte to naopak. UDP znamena sestavit, odeslat, precist. Vse navic (treba nejake zabezpeceni atd.) musi byt reseno vyssi vrstvou.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jozo
Sent: Tuesday, February 23, 2010 11:34 AM
To: HW-news
Subject: UDP klient na microchip stacku

Zdravim, nejako si neviem rady s touto vecou:
- mam zariadenie [PIC1] s s microchip TCP/IP stackom,
- je na nom spusteny UDP socket, cez ktory ho PC riadi
- teraz potrebujem pridat dalsie zariadenie [PIC2], ktore ale nebude riadene z PC, ale z [PIC1]. Neviem ako mam urobit klienta na [PIC1] - ak je to teda vobec mozne.

Ak to neporiesim cez UDP, pouzijem TCP sokety, u ktorych je jasne zadefinovane, co je server a co klient. Ale radsej by som pouzil UDP. Je tu niekto, kto sa v tom vyzna viac a vedel by poradit?

j.