RE: perspektiva hybridní technologie

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Únor 23 13:44:18 CET 2010

na to je jedina rada

zivnostensky list a vlastni firma  .. a ted si muzes delat vlastni firemni
kulturu

.. me se sefka sem tam zepta, jaky mi ma dat plat  !!!

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele andrej jancura
Odesláno: 23. února 2010 13:37
Komu: HW-news
Předmět: Re: perspektiva hybridní technologie

Myslim, ze o systeme fungovania firemnych systemov, volam to firemnou
kulturou, som si urobil uz dokonaly obraz... Fungovat sa da aj v systeme,
kde jedinym kriteriom je vyzmykat cloveka do nitky, vycucat z neho vsetko,
co sa da, a ked to nejde, tak aspon mu zneprijemnovat den. Zial je to vsetko
o ludoch a tom ako, sa spravaju, ake maju postoje a tak. Zial na skutocne
dobry pracovny kolektiv, som zatial stastie nemal, a pri tom ako funguje
firemna kultura ho asi mat ani nebudem... Mozem totiz zrovnavat, mam aj
dokoncene aj nedokoncene vzdelanie.

A.

On Tue, 23 Feb 2010 12:55:05 +0100

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4889 (20100223)