Re: Náhrada 16F877A

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Únor 23 12:52:33 CET 2010

Ano, len si treba dat pozor na niektore 3,3V typy (18FxxJxx), tie
potrebuju externy kondik na interny stabilizator napatia.
Ale inak typy 18F4xxx su velmi pravdepodobne to, co kolega Milan
potrebuje. Dalo by sa to ale rozoberat aj dlhsie, samozrejme, lebo
kompatibilita nikdy nebude 100%-na, ale bez dalsich vstupov od neho to
nepojde.

J.S.