Levne akcelerometry

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 23 12:25:32 CET 2010

Dik za tip, mozna ze se to bude vic nez hodit. Preci jen se mozna pustim
do vlastni cesty.

Jeste bych se chtel zeptat zda nekdo nebude v blizke dobe objednavat
nebo pravidelne bere z Digikey. Potreboval bych tam koupit 3 nebo 4ks
tech gyr. Na nakladech se budu samozrejme podilet.

Ja tam sice ucet mam, ale postovne jen kvuli trem svabum je darda.

--
S pozdravem
Radek Vicek