Zivotnost spickoveho zdroja

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Únor 22 17:10:45 CET 2010

A sklari nebudou mit co zrat.
Toroidni trafo bude i tak tezsi, stehovaci se vice nadrou.

Zivotnost zdroje je zpravidla dana zivotnosti C a to jak klasického tak
pulsniho.
Je fakt, ze C v pulsech jsou vice namahany a jejch navrhu je treba venovat
vetsi pozornost, stejne tak je fakt, ze klasicke trafo je odolnejsi na
poruchy a prepeti.
Tech 40.000 hodin je pri jmenovitem zatizeni, v realu to byva vice.

Sveho casu jsem zvazoval nakup AV recieveru od Onkyo a protoze jsou ceny v
CR dvojnabobne oproti USA resil jsme jak je delane napajeni. Svete div se
nejlevnejsi sunty spinany zdroj, stredni prida klasicke E trafo a teprve
druhy nejdrazsi model, v CR tusm skorem 50k Kc, obsahoval toroidni trafo.
Tak asi tak, modely s toroidy jsou holt tezky HiEnd

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Monday, February 22, 2010 3:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zivotnost spickoveho zdroja

Priznam se, ze to opravdu moc nechapu. Kdyby se ty spickova mala
toroidni traficka delaly v milionovych seriich tak budou mozna levnejsi
nez ten standby zdroj a je to na porad.

Tohle za 4.5 roku pravdepodobne chcipne, kde ale pravdepodobnost hranici
s jistotou. Oproti tomu muj 18 let starej zesilovac Yamaha jeste
diskretne konstruovanej a se standby zdrojem s trafickem stale funguje
jak za mlada a je celych tech 18 let pripojeny do site.

--
S pozdravem
Radek Vicek