Re: perspektiva hybridní technologie

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pondělí Únor 22 13:56:51 CET 2010

A úplně nejlepší je:

Když něco dělám* a kvůli nějaké drobnosti to odložím na neurčito.
Po nějaké době (rok, dva, tři, deset) mě napadne, že bych to mohl dodělat a zjistím, že bych to teď už dělal úplně jinak,
že některé použité součástky se už nevyrábí, že je to děsnej bastl a že to už vlastně ani nepotřebuju.

*jako doma, v práci by to tak nešlo.

Honza, OK1CJH